CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, June 24, 2009

Bee Zee Bee's Week

Hmm.. Tak berkesempatan pun nak update blog sepanjang minggu ni. Sangat sibuk dengan kerja-kerja yg sepatutnya dah lama tak ditangguh itu.. (owh hubby saya sangat menyesal skarang ini). Ini pun saya telah mencuri masa bekerja (means kat office la ni) untuk update sekejap blog ini. Kawan-kawan sila jangan contohi saya okeh..
Last week was a bz bz bz week for me.. my family juger. As we currently sangat sibuk dengan preparation untuk my princess nye birthday.. Her 1st birthday bash ever. Takdela nak buat grand walla2 (please.. i bukan orang ternama). Tapi i kalau boleh nak make it perfect. Tak nak la jadi mcm orang tua2 selalu cakap, rumah dah siap, pahat masih berbunyi (err.. pahat ke tukul? huhu!).. This party actually just like small gathering as yang akan datang hanyalah kawan-kawan rapat and family members only. Semua benda nak fikir, tema, games, cake, decorations, n present. PRESENT?! Wahhh! Ini lagi satu citer. Saya terkejar ke Ikea, Midvalley, KLCC just to find perfect birthday gift for my baby.. Dan sampai hari ini, saya masih belum dapatkan apa yang sesuai untuk cik mulat yang banyak bercakap itu. Harap-harap i manage to get it before the day come.
So this is it. Just a quick post.. Updating what's going on.. Coming soon will update more..
p/s : wait for the nest entry.. ;)



0 comments: