CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, July 14, 2009

Saya Pissed Off


Saya sangat pissed off dengan somebody who claimed themselves "a gud friend". Suke hati saya la, saya nak bagi atau tidak ilmu itu. Suka hati saya la, bile saya nak keep it as a secret recipies for my own family. Suke hati saya jugalah, nak jadi cikgu atau tidak. Diri sendiri belum betul jangan sibuk nak perbetulkan diri orang. (Please girl, kalau terasa itu maknanya its YOU!)



Salah ke bile kite nak keep something special for my own self.. Kenapa tak nak saman je itu KFC pasal die ade SEBELAS REMPAH RAHSIA?? Kenapa nak perli-perli pasal pahala bagi ilmu la.. Hello! Cermin diri sendiri dulula makcik. Bukan nak kata saya ni kedekut, TAPI, tak boleh ke bile saya tak nak bagi? WTH. Ape la manusia yang bernama melayu ni, PHD tu sangat la menebal menggunung tinggi. To that girl, tunggu bila aku betul-betul ikhlas dengan ko baru aku bagi.. Kalau tak, sila meneruskan menambah dosa sendiri dengan perlian itu. Sekian terima kasih.




0 comments: